Coming home soooonnn - Reisverslag uit Zeebrugge, België van Cynthia Everduin - WaarBenJij.nu Coming home soooonnn - Reisverslag uit Zeebrugge, België van Cynthia Everduin - WaarBenJij.nu

Coming home soooonnn

Door: Cynthia

Blijf op de hoogte en volg Cynthia

09 Oktober 2009 | België, Zeebrugge

Hallo lieverds,

Ik weet niet hoe het kan, maar volgens een aantal mensen is er een berichtje uit gegaan dat ik de 22e okt thuis kom, maar dat is helemaal niet waaaarr!!
Wie heeft dat gezegt? He, nou, toe maar, ik wil het weten.. Haha!

Nee, het schema staat nog steeds op de 23e komen dan rond 14u aan en dan zal ik rond (zullen we(!) aangezien Bas een trippie mee gaat) 18u wel weer in het altijd zonnige Alkmaar verschijnen, en dan straalt het daar, haha!

Zoals je wel kunt lezen ben ik in een goede bui, want het regent hier hartstikke hard! Word er niet goed van maarja, het is niet aars!

Ben wel al aan het aftellen, en volgens mijn telling is het nu nog 14 dagen. Nouja, vrijdag hoef ik eigenlijk al niet meer mee te tellen nietwaar.., dus is het nog 13 dagen. Ach, ik zeg gewoon 12 want de laatste dag tel ik ook niet mee!

Aan boord is het erg gezellig en vermaak ik me best. Erg gezellige bemanning, en ik hoop dat ik straks terug mag komen ;)
De mensen komen en gaan maar het blijft gelukkig leuk.
En leerzaam.. Jeejtje, als je van stage komt en je gaat varen weet je in principe nog niets, maar als je dan eerst een jaar als stuurman gaat varen en later een reis als machinist maakt dan weet je pas echt dat je niets weet! Maar ik leer veel en gelukkig zijn de mensen geduldig met me :)

Nu ga ik zo even een film kijken, en dan lekker tukken want dat heb ik wel verdiend.
Ohja en morgen, zaterdag is het bij ons lekker zondag! En zondag, dan is het bij ons zaterdag.
Huh?

Ja, nou het zit zo, omdat we morgen op zee zitten is het morgen zondag voor ons (en zijn we 's middags vrij), en omdat we zondag aankomen en dus sowieso moeten werken, is het dan voor ons een gewone werkdag..

Hier hou ik het bij!

Het allerbeste,