Op naar Bermuda - Reisverslag uit Alkmaar, Nederland van Cynthia Everduin - WaarBenJij.nu Op naar Bermuda - Reisverslag uit Alkmaar, Nederland van Cynthia Everduin - WaarBenJij.nu

Op naar Bermuda

Door: Cynthia

Blijf op de hoogte en volg Cynthia

21 Mei 2010 | Nederland, Alkmaar

Na een heerlijke tijd thuis te zijn geweest, is het ook weer tijd voor arbeid!

Dus hierbij een inleidend berichtje over de komende reis.

Heb het al aan een aantal mensen verkondigd, dit wordt namelijk weer een ontzettend mooie reis.
Ik noem het een ‘snoepreisje’..

Aanstaande maandag, 2e pinksterdag, 24 mei 2010 zal ik het vliegtuig instappen op weg naar.. Londen Gatwick!
Ja, ja, op naar Engeland. Daar een aantal uurtjes wachten tot het volgende vliegtuig gereed is om mij naar de Bermuda’s te brengen..

In Bermuda zal ik aankomen in Hamilton, waarna ik naar een resort gebracht wordt wat luistert naar de naam: Grotto Bay Beach Resort.
Typ maar in op google en je kijkt je ogen uit..

Op 26 mei vliegt de rest van de bemanning en dan zullen wij op 27 mei met z’n allen aan boord stappen van het onderzoeksvaartuig R.V. Pelagia van het Nederlands Instituut Onderzoek der Zee (NIOZ).

Vlieg zelf niet helemaal alleen, ga met een collega heen, dus dat zullen een paar mooie dagen worden, hopelijk schijnt het zonnetje (volop!) en kan ik lekker in het zonnetje genieten van een mooi privé strand (van het resort) met een mooie cocktail in m’n hand :).

Verder zijn er een aantal veranderingen aangebroken. Ze zeggen wel eens, als één deur gesloten wordt, openen er vanzelf anderen.
Dit is nu wel een beetje mijn lijf spreuk!
Er zijn namelijk wel drie deuren geopend, afgelopen dinsdag (11 mei) heb ik namelijk mijn motor rijbewijs gehaald! In 1x, dus ik ben super trots op mezelf!
Ten tweede, dat is maar een kleinigheidje.. ben ik als het allemaal verloopt zoals het hoort, in augustus (de 2e) ook een huis, nou ja, appartement eigenaar!
(De housewarming zal spoedig volgen :)) en ten derde (wat misschien wel het aller-leukste is?!) is dat ik ook volgend jaar voor een andere baas aan de slag ga.
Misschien wat voorbarig, maar ik ga er vanuit dat het helemaal goed komt en ik straks helemaal op mijn plekkie zit bij een rederij uit Alkmaar!

Een hoop nieuwtjes, vandaar dat ik ze ook maar op mijn site post.

Voor nu zeg ik een fijn weekend, fijne Pinksteren en tot aan boord (of in Bermuda, als ik weer eens wat leuks beleef!)

Dikke kussen,
Cynthia
(dit met een grote glimlach dit stukje heeft getypt)

• 21 Mei 2010 - 20:19

Esther:

Hey Meissie!!

Wat gaat het toch altijd weer snel... Dat je maandag alweer weg bent...
    Maar het klinkt als een mooi reisje idd, en wat een prachtig resort!! Damn wat luxe!! Dat wordt genieten!! :D:D
    Ik heb btw al een house warming kadotje voor je :D
    Die krijg je zodra je je sleutel heb! :D:D

Veel plezier!
    Liefs Esther

• 29 Mei 2010 - 17:16

Tante Tilly :

Wat leuk Cynthia.Gefeliciteerd.
    Je hebt het verdient meid.Werk ze en tot mails.
    Liefs Ronald en tante Til.Bey.