Daar zijn we dan... - Reisverslag uit Anchorage, Verenigde Staten van Cynthia Everduin - WaarBenJij.nu Daar zijn we dan... - Reisverslag uit Anchorage, Verenigde Staten van Cynthia Everduin - WaarBenJij.nu

Daar zijn we dan...

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Cynthia

16 September 2007 | Verenigde Staten, Anchorage

Zo.
Het is hier nu 21.00u, dus ik heb in totaal zo´n 19uur onderweg geweest.
Ben kapot!!

Wes, Je hoeft me echt geen 20x te bellen hoor.. Heb je om 6u nederlandse tijd gebeld, maar toen sliep je nog, heh wat vreemd! Toen stond ik net in Anchorage, ik had mn telefoon in Seattle uit ivm batterij die bijna empty ist!

Heb gelukkig geen pijn aan mn oren. Eerste vliegreis, die van 10uur die was het lekkerste, grotere stoelen, eten :)
Vind het echt leuk om alle reacties te lezen, ben echt helemaal kapot dat wel, slapen in een vliegtuig is niet voor mij weggelegd, zeker niet als er een schreeuwend kind achter je zit... (grr..)

Morgen moet ik om 13.00u klaar staan, dan word ik opgehaald en naar Seward gebracht. Heb nu al zin in de bus reis, weer met koffers slepen..

Ohja!!
Dat ik naar Seattle vloog heb ik de superrrr mooie Rocky Mountains gezien! Echt ‘WOW’, dat ik dat ooit mee zou maken ;) Heb er ook een aantal fotos van gemaakt, met mn telefoon welliswaar, maar toch, kan ik ook zeggen dat ik bij de Rocky Mountains geweest ben toch haha!!

Zit nu in een grote hotelkamer, met bad, dus ik ga zo even badderen, heb ik wel verdiend, heb wat afgezweet de laatste uren, heerlijk..
En daarna ga ik snel slapen.
De HAL betaalt alleen de kamer, dus als ik morgen wil ontbijten moet ik het zelf betalen.. Dat vind ik dan toch weer jammer, bij JR ging het anders haha!

Ben niet zenuwachtig, ook niet echt geweest, maar was wel errug blij dat ik mn koffertjes uit de band zag rollen :)

Nou meer heb ik eigenlijk niet te vertellen, ik heb draadloos internet in het hotel, ze zijn hier niet zo slim, ze hebben m onbeschermd! Gna gna..

Alice, thanks voor je droppjes, ze hebben hun werk goed gedaan (tegen ‘verstopte oren)!

Wat ook wel mooi is, alle auto’s, zijn echt 3x zo groot als bij jullie (;)), allemaal Chevvy’s, oud en nieuw, en Dodges en ik zag ook net nog een Continental!

Het is hier wel echt te mooi, en ja ik weet dat ik van de hak op de tak ga met schrijven, maar ik moet het toch wel even kwijt..
Vanuit de lucht zag je dan zeg maar een wolkenbed, net als in de reclame van uhm ...spread (‘Je bent een engel’) en daardoor zag je dan gewoon mountains! That was Awesome haha!!

Allemaal dikzakken hier ook. Maar dan ook echt HUGE.
Ze kennen hier geen middenmaatje, het is of xs of xxxxl.

Uhm.. Heb ik nog meer te zeggen..
Ja, de stopcontacten zijn natuurlijk gewoon kut.
Maar goed, aan boord hebben we gewoon normale stopcontacten.
Heb pijn aan mn handen, want die bruine tas, die moest ik hele tijd mee sjouwen, en die ging in mn handen snijden, en ik heb geen handcreme mee natuurlijk, dus dat is ook weer lekker handig.

Nou, dit is het voor nu, als ik zo direct nog iets leuks te vertellen heb, zet ik t er wel weer op.
Eerst lekker badderen!!

  • 16 September 2007 - 07:10

    Magali:

    heej! ik hoop dat je lekker hebt gebadderd! :p

  • 16 September 2007 - 07:35

    Dick Sepers:

    Cynthia,

    Ik ben zojuist terug van vakantie en las jouw email dat je bent geslaagd. Van harte gefeliciteerd!

    Wat leuk om te lezen waar je allemaal naar toe gaat. Spannend he?!

    Helaas heb ik je persoonlijk geen gedag kunnen zeggen. Bedankt voor je ondersteuning de afgelopen periode en wellicht tot ziens.

    Dick Sepers

  • 16 September 2007 - 10:52

    Mama:

    Nou schat, wat fijn dat alles goed verlopen is! Had wel even een sms van je willen hebben dat je goed aangekomen was, maar je verhaal heb ik dus nu op je webside kunnen lezen.
    Lieverd heel veel plezier en zet hem op.
    |Dikke kus

  • 16 September 2007 - 13:47

    Pap En Karin:

    Gelukkig dat je gezond en wel bent aangekomen en nu al zoveel te vertellen hebt. Neem goed je rust want je krijgt het de aankomende tijd best wel druk met al die indrukken die je opdoet. Hou je haaks, we denken aan je en houden van je, oh ja het o6 van pap is 06-48717159 want we hebben nix van je gehoord en dat was ook weer heel spannend voor ons, je bent nu in ieder geval airborne!!! ging het met de koffers in de usa-douane. we zijn benieuwd naar de foto's. dikke kus love ya

  • 16 September 2007 - 15:07

    Linda-Jane:

    Fijn om te horen dat je goed bent aangekomen :) Heb wel aan je gedacht!

    Liefs,,

  • 16 September 2007 - 15:43

    Karin:

    hee cynthia, probeer mij te skypen ik ben online!!!!! xxx

  • 16 September 2007 - 15:51

    Tamara,Ruben En ?:

    Heee schatjuh!!!
    Onwijs dat je er nu zit! Heel veel plezier en laat ze zien wat je kan!!We love you en take care of yourself!!!
    Dikke Kus

  • 17 September 2007 - 20:32

    Alice:

    haha! wat leuk je verhaal(tje) :p echt leukleukleuk!!! vette adventures lol :p
    you're welcome for the droppies :P i'm glad to help in difficult times ;)

    veel plezier!!!
    kusjes,
    alice

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Anchorage

Cynthia

Genieten en de wereld zien!

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 295
Totaal aantal bezoekers 164621

Voorgaande reizen:

13 Juli 2012 - 05 Augustus 2012

Reisje Smaragd

01 Januari 2012 - 23 Mei 2012

Kantoor, varen, kantoor, varen...

07 Oktober 2011 - 23 December 2011

Terug op zee

01 April 2011 - 07 Oktober 2011

Op kantoor

01 Januari 2011 - 28 Februari 2011

Dromen

20 December 2010 - 31 December 2010

2010

17 September 2009 - 22 Oktober 2009

Spaarneborg

03 Augustus 2009 - 23 Augustus 2009

Amazoneborg

04 Mei 2009 - 31 Juli 2009

RV Pelagia, Zuid Afrika, Brazilie & Gran Canaria

08 Maart 2009 - 26 April 2009

RV Pelagia & Zuid Afrika

15 September 2007 - 10 April 2008

Stage HAL

Landen bezocht: