Burnie - Reisverslag uit Sydney, Australië van Cynthia Everduin - WaarBenJij.nu Burnie - Reisverslag uit Sydney, Australië van Cynthia Everduin - WaarBenJij.nu

Burnie

Door: Cynthia

Blijf op de hoogte en volg Cynthia

31 Oktober 2007 | Australië, Sydney

Zo net aangekomen in Burnie, Tasmanie, Australie, dit is het kleine eilandje onder het grote eiland australie ;)

Net door de immigratie dienst heen, en ik heb een kaartje dus ik mag de wal op, jeej, nu ga ik er snel vandoor! Over 30 min weer aan het werk..

Brrr met meren was het KOUDDDDDDDD!!!

Doeii!

• 31 Oktober 2007 - 22:23

Mama:

Hai lief, had je wel een dikke jas meegenomen of was dat alleen je korte zwarte jas? Nou straks in de machinekamer zal je het wel warm genoeg hebben of zelfs té warm! Ha ha.
    Hier is het echt herfst; kil, koud,nat, donker, nevelig etc. Niks aan! Ben je nog wel regelmatig bezig met je werkstukken? Wel bijhouden hé?
    Morgen heb ik s middags cursus op school en aansluitend gaan we eten in het restaurant. Heerlijk! Hoef ik zelf niet mijn hobby (koken) uit te oefenen!!
    Fijne tijd in Australië, lieverd. Hoop dat mijn pakje morgen in Melbourne voor je aankomt!
    Dikke kussen!

• 01 November 2007 - 14:13

Tilly En Marijke :

Hoi cynthia, wat leuk om te lezen wat je allemaal beleefd aan boord. Het is leuk om je zo te kunnen volgen. Bij DRS gaat alles goed, het meisje bij de receptie is erg aardig, maar we missen jouw gezellige babbel ook. groetjes van de poetsvrouwtjes Tilly en Marijke (allias Spic en Span}. Als je wwer in holland bent, kom je dan nog even langs? doei.

• 05 November 2007 - 18:54

Paps & Karin:

Hi there....wat heb je het druk joh en wat heerlijk dat je de wal op mag, hoe kan het daar nu koud zijn, je gaat toch de zomer tegemoet...zo lijkt het net Nederland......ff een paar dagen niet gereageerd want wij hebben het ook drukdrukdruk, maar dat zal je allemaal wel zien als je weer terug bent by the way weet je al wanneer dat is???? dan kunnen we je weer in onze armen sluiten, we missen je wel hoor hele dikke kus en knuffels paps & karin